onsdag 16 december 2009

Goood morgon!

Igår morse kom Edvin ner och höll oss sällskap, han passade på och mysa med mig när det bara var han och jag:-)
Han ville ta kort, så de fick man ju ställa upp på sådär tidigt på morgonkvisten;-)
Så här är min söta lillebrorsa & jag:)

Denna natten så har vi pysslat, har gjort ett julkort till Mamma&Pappa, slutade med att jag hade blåa händer och fullt med papper och tejp på och runt omkring mig;-)

Efter hårt slit med julkortet så tog jag mig en varm och skön dusch, skönt att få plaska av sig lite:-D



Ute så snöar det för fullt, så jag trivs bra här inne i värmen:-)


















Ha det bra!

Puss&Kram Viktor

2 kommentarer:

  1. Hej Viktor!
    Vilka mysiga foton. Mysigt att Lillebror Edvin kom ner och ville gosa. Det blir trångt sen när Alvin också kommer. Jag tycker också det är toppen mysigt med snön.
    Kram på dig din lilla goding.

    Från hela klanen i Kyrkbyn.

    SvaraRadera
  2. tjena vickesnickeluring! idag får du ha en toppen bra dag med skolavslutning med maud o annbritt o alla andra på skolan. sen blir det jullov...ha d bäst killen. snöiga kramar från ankie

    SvaraRadera