fredag 11 juni 2010

Uppdatering

Hejsan!



Idag hade jag skolavslutning =o), och till nästa termin blir det skol flytt. Det ska bli intressant och se de nya större lokalerna, ser fram emot skolstarten.
Fick en stor prinsess tårta av mormor när jag kom hem från avslutningen =o) Tack snälla mormor.
Har njutit av det fina vädret ute idag, tills jag skulle in och ta en varm och skön dusch och efter de somnade jag så skönt i min säng.



Sommarlovet ska bli skönt, vara på sommar fritis, hitta på saker med familjen evt åka i väg någon dag och hitta på något kul =o). Om vädret tillåter så ska jag njuta av sol och värme, då får jag tillfälle att använda mina coola solglasögon.



Snart fyller jag 10år de ser jag fram emot, hoppas på många fina presenter =P haha. Man måste ju få önska i alla fall. Jag tror att de kommer slå till med stor kalas, det är ju inte varje dag man fyller 10år menar jag. =o)



Sen kommer midsommarafton innom kort också. Det är mycket att stå i nu ett tag fram över. Det är bara kul när det händer lite saker utöver de normala =o)



Ha de bra tills vi hörs igen



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar