torsdag 23 juni 2011

Nu är man 11 år

Hej alla glada!!!



Nu är det 3 dagar sen jag fyllde hela 11 år, hela släkten var här och sjung för mig. Fick massor av grejor bla, kläder, ett stort parasoll att sitta under när det är soligt. En stor läbbig spindel som mamma INTE tycker om, hihi. En hoppborg, det lät stort men så stor är den inte, kan även använda den som ett bollhav så nu kan jag antingen hoppa eller ligga och koppla av bland bollarna...



Har även fått sommarlov men bara till måndag sen ska jag vara på fritids och träffa mina kompisar och det ska bli roligt och sen ska jag ha lite sommarlov igen...

Det tråkiga med att skolan har slutat är att min fröken gick i pension.



Jag måste ju berätta att jag var med i aftonbladet på min födelsedag.

Länkar artikeln här...





Ha en bra midsommar alla...








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar