lördag 30 januari 2010

Go´morgon mina vänner!

Uppe med tuppen denna morgon, pigg & gla´:-)


Började med en sköön dusch, alltid lika skönt:)
Och så är det ju så roligt, speciellt när alla andra blir lika blöta som jag, då har jag lyckats bra med och skvätta ner dom, hihi ;-D

Sen fick jag ligga och gosa i sängen en stund med värmedynan.

Därefter va de dags för streching, mellan dom olika övningarna så blev de ju självklart massa bus:-)


Efteråt så fick jag koppla av en stund i "lilla-huset".
Och för er som inte vet vad det är så ska jag se till så någon tar en bild på "lilla-huset" så får ni alla se vad det är förnågot!

Fortsatte med att strecha lite till innan de va dags för frukosten.



Har tyvärr inga nya bilder, men de kommer så småningom nya, kanske ett litet videoklipp med så ni får se hur kul jag har om dagarna&nätterna:-)











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar