söndag 31 januari 2010

Hej Hej:-)

Igår så somnade jag på morgonen och sov härligt enda till kvällen, så denna natt har vi hunnit med massa bus och tagit massvis med bilder.

Så detta inlägg får ni följa med mig i bilder:-)






Började med och sätta mig i rullisen, där fick jag sitta med lekstativet på. Spännande och titta på alla dessa färger och former, sen känna och klämma:-)












Efter maten så kom jag upp på rullen, skönt och få sträcka ryggen lite efter att ha legat ett tag.












Nere på röda mattan så började vi med streching, och det gick kalasers:-D
Sedan låg jag i "lilla huset" med min gosiga värmefilt:-)












Avrundade natten med ett härligt fotbad:-)











Det va allt för mig mina vänner, men vi hörs snart igen!














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar