tisdag 26 januari 2010

Hej på Er alla Kompisar!!!

Man kan ju tro att jag har varit väldigt upptagen eller bortrest på sista tiden, med tanke på uppehållet här på min blogg, men nej då, bara lite slarvigt.

Jul och nyår var jätteroligt, på nyårsafton var Fia med familj här och firade, vi åt jättegod mat och sen smälldes det minsann raketer över Lövsta, oj oj oj, vad det pangade och gnistrade.
Jag tittade på inifrån, för det var så himla kallt, men Edvin och Pappa var ute.

Annars har det väl rullat på, skolan är det ju på dagarna och sen är det ju brorsor och annat när man kommer hem.
Alvin är helt galen nu för tiden, klänger och kravlar och stökar till i mitt rum hela tiden. Vi försöker stänga för så han inte kommer in, men det funkar dåligt, så nu e de nog dags för lite kraftigare grejer, han är sååå envis.

Jag har vuxit så mycket, så min bilstol har blivit för liten, så det måste vi ändra, då måste hela bilen upp till Hedemora och byggas om, hm, bökigt.

Men men, nu ska jag nog ta och lyssna på lite musik tror jag.
Ha det så bra alla kompisar, vi hörs snart igen...

Bye Bye från Viktor!

1 kommentar:

  1. tack för igår vicke alltid härligt o se dej grabben! =O)
    många varmar kramar fråm dimbergarna

    SvaraRadera