söndag 14 februari 2010

Alla Hjärtans Dag

Go´morgon !

Nu va det ett par dagar sen jag skrev.
Har blivit lite förkyld, inte så konstigt då småbrorsorna har snörvlat här ett tag nu :-)

Har gympat och strechat mycket ben under kvällen, gympan va rolig och strechen va bra, kunde sträcka ut benen väldigt bra :-)

Sedan fick jag komma upp i rullisen, och fram plockades de målargrejer, jippi :-D

Började med att göra en present till en kompis, har målat över ett paket så hon inte ser vad det är ;-)


Och eftersom det är Alla Hjärtans Dag idag så har jag gjort hjärtan med namn på till mina assistenter och sedan bytt ut deras gamla namnlappar i hyllorna :-)

Jätte skojjens och måla och de roliga fortsatte, hoppade in i duschen och fick ligga där och plaska. Väl i sängen så somnade jag gott och har sussat sött sen dess.


Ha en fortsatt trevlig Alla Hjärtans Dag mina vänner!







2 kommentarer:

  1. <3 härligt med allt fint du gör vicke =O) snart dax för en vårsalong tycker jag så alla får se dina fina alster o kanske få en en slant lr två..kram på dej grabben

    SvaraRadera
  2. jätteTACK för den fina tavlan viktor-du e bäst!

    SvaraRadera