fredag 5 februari 2010

Hejsan svejsan..

Jag sov mycket gott heeela långa dagen igår, runt 22 tiden kände jag att de va dags och kliva upp ur sängen ;-)
Va lite smårosslig när jag vaknade så jag satte mig i rullisen och tittade på alla glittrande och fina saker på lekstativet.

Sedan blev de bus på mattan med gympa och ruskande, de va skojj :-D
Fortsatte som vanligt med strechingen & massage, efteråt va mina ben som gelé, skönt de!
Slappade en stund i "lilla huset".
Efter de blev de sång och dans till en bra skiva jag har. Sedan vidare med streching.
Fick sedan komma upp i rullisen igen, och så kollade vi klart på filmen "Bilar" som vi påbörjade igår natt:-)

Jaa det var väl allt som har hunnits med idag, nu blir det lite vila och frukost.

Ha det bra mina vänner :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar