fredag 26 februari 2010

Hej Kompisar!

Här kommer en liten uppdatering från mig:-D

Sen sist så har jag fått nya brillor som jag ska börja använda när det är ljust ute, visst ser jag cool ut:-)

Natten har sett ut som vanligt, suttit i rullisen, strechat och legat i "lilla huset" och massa bus såklart:-)

Vi började kolla på Peter Pan, men frukosten närmade sig så vi fick pausa, så vi får kolla vidare nästa gång:-D
Har varit på toppen-humör hela natten, pigg & glá.
Nu ska vi fortsätta med våra morgonrutiner här.







Ha det kalas mina vänner:-D






2 kommentarer:

  1. tuffe viktor! =O) finfina brillor vicke-du e en riktig cooling ;O) kram på dej grabben o ha ett toppen kul sportlov nu/kramar fr alva o ankie

    SvaraRadera
  2. stort TACK för den finfina tavlan vicke! va glad jag blev för den o kortet, du e ju toppenduktig...släng dej i väggen picasso! tacka vet ja vicke östholm-klart bäst! kramkram på dej grabben <3

    SvaraRadera