söndag 7 februari 2010

En lugn natt..

Go´morgon mina vänner :-)
Var vaken hela 33 timmar innan jag somnade sött igår på morgonen.
Sov i 7 timmar lugnt och stilla, sen va de färdigt med sovandet tyckte jag.
Va rosslig när jag vakna, så jag gjorde massor med sit-ups & "köttbullar"

Natten närmade sig och jag var pigg&glad, strechade benen och fick massage.
Då jag hade legat väldigt länge ville jag komma upp och göra något skojjsigt så vi plockade fram färg och papper och började måla med händerna :-D Alltid lika roligt och visa sina konstnärs-talanger, på bilderna ser ni alla mina målningar jag hann göra:-)

De blev rätt så mycket färg på händer och armar som ni förstår så efteråt blev de rakt in i duschen. Men jag klagar inte för de är ju så sköönt:-D Fick vila en stund efter i sängen med värmedynan. Sedan så körde vi hela strechen.
Innan frukosten så hann jag sitta en liten stund i saccon med lekstativet.


Jag har glömt och berätta om min nya hemsida som jag tycker alla borde spana in www.123minsida.se/viktorostholm , där står det lite om min sjukdom lite bilder och massa annat smått&gott!


Ha det så bra mina vänner så hörs vi snart igen:-D








2 kommentarer:

  1. halloj vickesnickeluring! =O)
    får man lägga in en beställning på en sån där fin tavla du gör...du har ju rena rama picassotalanger vet ja grabben ;O)
    kram på dej <3

    SvaraRadera
  2. tjena vicke...hoppas du sover gott nu, marie o jag kommer o busar med dej imorgon så se till att samla krafter ;O)
    kram på dej <3

    SvaraRadera